Форум підприємців
Середа, 28.06.2017, 12:22



Вітаю Вас Гість | RSS
[ Головна ] [ Форум ] [ Реєстрація ] [ Вхід ]
[ Нові повідомлення · Учасники · Правила форуму · Пошук · RSS ]
Сторінка 1 з 212»
Форум » Форум » Форум підприємців » Как помочь предпринимателю в условиях кризиса?
Как помочь предпринимателю в условиях кризиса?
dkrp-kyivoblДата: Понеділок, 23.03.2009, 23:32 | Повідомлення # 1
Admin
Група: Администраторы
Повідомлень: 34
Нагороди: 0
Статус: Offline
Тема предлагается к обсуждению. Делитесь опытом, коллеги!
 
Портнов К.К.Дата: Середа, 06.05.2009, 10:22 | Повідомлення # 2
Група: Гости





Питання до спеціалістів представництва! Чи не могли б Ви розмістити на сайті або форумі зразок Договору оренди торгових площ на ринках з продажу продовольчих та непродовольчих товарів?
 
dkrp-kyivoblДата: Середа, 06.05.2009, 12:50 | Повідомлення # 3
Admin
Група: Администраторы
Повідомлень: 34
Нагороди: 0
Статус: Offline
Дякуємо за підказку! Вже розмістили: http://dkrp-kyivobl.gov.ua/law_2.htm

Відповідна постанова КМУ також доступна на сайтах Верховної Ради та Кабінету міністрів України, лінки на офіційні сайти цих органів державної влади розміщені також на головній сторінці представництва. Користуйтесь smile

 
НатаДата: Понеділок, 22.06.2009, 15:18 | Повідомлення # 4
Група: Гости





Скільки днів 5 чи 10 у підприємця може тривати планова податкова перевірка?
 
admi_ralДата: Понеділок, 22.06.2009, 18:41 | Повідомлення # 5
Генерал-майор
Група: Модераторы
Повідомлень: 11
Нагороди: 1
Статус: Offline
Ната,

Відповідно до Закону України "Про державну податкову службу в Україні" (N 510-XII ( 510-12 ) від 04.12.90, зі змінами), а саме до cтатті 11-1 (Підстави та порядок проведення органами державної податкової служби планових і позапланових виїзних перевірок своєчасності, достовірності, повноти нарахування та сплати податків та зборів (обов'язкових платежів):

1. Планова виїзна перевірка проводиться за сукупними показниками фінансово-господарської діяльності платника податків за письмовим рішенням керівника відповідного органу державної податкової служби
не частіше одного разу на календарний рік.

2. Право на проведення планової виїзної перевірки платника податків надається лише у тому випадку, коли йому не пізніше ніж за десять днів до дня проведення зазначеної перевірки надіслано письмове повідомлення із зазначенням дати початку та закінчення її проведення.

3. Тривалість планової виїзної перевірки не повинна перевищувати 20 робочих днів, а щодо суб'єктів малого підприємництва - 10 робочих днів. ( Частина статті 11-1 із змінами, внесеними згідно з
Законом N 2505-IV ( 2505-15 ) від 25.03.2005 )

4. Подовження термінів проведення планової виїзної перевірки можливе на термін не більш як 10 робочих днів, а стосовно суб'єктів малого підприємництва - 5 робочих днів. ( Частина
статті 11-1 із змінами, внесеними згідно з Законом N 2505-IV ( 2505-15 ) від 25.03.2005 )


admi_ral
 
dkrp-kyivoblДата: Вівторок, 08.12.2009, 10:03 | Повідомлення # 6
Admin
Група: Администраторы
Повідомлень: 34
Нагороди: 0
Статус: Offline
Інформація для підприємців-єкспортерів!

З метою сприяння просуванню вітчизняних товарів на зовнішні ринки, повідомляємо про розширення інформаційної бази для експотрноорієнтованих підприємств.
На базі Міністерства економіки України створено веб-портал "Державна підтримка українського експорту" - www.ukrexport.gov.ua. Даний портал має на меті забеспечити українських та іноземних суб'єктів господарської діяльності інформацією щодо законодавчої та нормативно-правової бази з питань зовнішньоекономічної діяльності в Україні та в країнах перебування Торгово-економічних місій України, а також сприяти пошуку зарубіжних партнерів для самостійного налагодження суб'єктами господарської діяльності з іноземними партнерами.
Також, на базі Державного інформаційно-аналітичного центру моніторингу зовнішніх товарних ринків "Держзовнішінформ" були створені інтернет-сайти www.ukrdzi.com.ua та www.eximbase.com.ua, які включають бази даних комерційних пропозцій іноземних компаній та тендерних пропозицій з-за кордону з вільним доступом для українських підприємців, у тому числі суб'єктів малого та середнього підприємництва, та пропозиції до закордонних ділових партнерів.
 
ГістьДата: Вівторок, 16.02.2010, 16:20 | Повідомлення # 7
Група: Гости





Добрий день,

На сьогоднішній день цей документ є чинним

"Про заходи з регулювання Київської області цін на продовольчому ринку" (зареєстровано в головному управлінні юстиції у Київській області 25 квітня 2008 року за № 8/655) №653.

Та чи діє він у самому м.Києві?

 
dkrp-kyivoblДата: Вівторок, 16.02.2010, 20:08 | Повідомлення # 8
Admin
Група: Администраторы
Повідомлень: 34
Нагороди: 0
Статус: Offline
Согласно ст. 133 Конституции Украины город Киев как столица Украины имеет специальный статус, определяемый Законом Украины «О столице Украины — городе-герое Киеве» и не подчиняется областному руководству (Такими же правами в Украине пользуется город Севастополь).

Следовательно, указаное Вами распоряжение КОДА на город Киев не распостраняется.

 
ГістьДата: Середа, 17.02.2010, 00:11 | Повідомлення # 9
Група: Гости





Спасибо за ответ, а тогда встречный вопрос. Есть ли какой-то документ который регламентирует цены в Киеве?

Заранее спасибо за ответ.

 
dkrp-kyivoblДата: Середа, 17.02.2010, 10:18 | Повідомлення # 10
Admin
Група: Администраторы
Повідомлень: 34
Нагороди: 0
Статус: Offline
Гість,

Есть: Розпорядження виконавчого органу Київської міської ради (Київської міської державної адміністрації) від 27 жовтня 2008 року N 1464 "Про регулювання цін на основні продовольчі товари". Текст можете прочитать по этой ссылке: http://search.ligazakon.ua/l_doc2.nsf/link1/ua/UPR08148.html

Дополнительную информацию Вы можете получить в Киевском представительстве ДКРП Украины (тел.: 501-0172, e-mail: dkrpkiev@ukr.net )

 
ГістьДата: Середа, 17.02.2010, 10:35 | Повідомлення # 11
Група: Гости





Большое спасибо за ответ, Вы очень помогли
 
timrДата: Неділя, 11.07.2010, 09:38 | Повідомлення # 12
Рядовий
Група: Пользователи
Повідомлень: 2
Нагороди: 0
Статус: Offline
Thanks for the civil rules and regulations for the city of Kiev
 
admi_ralДата: Вівторок, 13.07.2010, 15:34 | Повідомлення # 13
Генерал-майор
Група: Модераторы
Повідомлень: 11
Нагороди: 1
Статус: Offline
Платники єдиного податку виграли у Кабміну
Вівторок, 13 липня 2010, 14:36

Уряд програв апеляцію по пенсійних внесках платників єдиного податку

Київський апеляційний адмінсуд залишив у силі рішення Окружного адмінсуду Києва, який задовольнив позови близько 2000 приватних підприємців до Кабінету міністрів, повідомляє адвокатська компанія Наталія Субота і партнери.

Постанова уряду "Про сплату внесків на загальнообов'язкове державне пенсійне страхування фізичними особами - суб'єктами підприємницької діяльності, які обрали особливий спосіб оподаткування" визнана нечинною з моменту її прийняття.

Зараз єдиний вихід в Кабміну - це готувати касацію, зауважує партнер компанії "Наталія Субота і партнери" Андрій Нечипоренко.

Але рішення суду вступило в законну силу і значить, підприємці не мають і не повинні були сплачувати незаконні внески, наголосив він.

"Ті підприємці, які вже встигли заплатити державі такі внески можуть вимагати повернення своїх коштів й писати відповідні заяви до органів Пенсійного фонду", - додав адвокат.

Як відомо, Кабмін Юлії Тимошенко зобов'язав приватних підприємців, які обрали спрощену систему оподаткування, з 1 травня 2009 року сплачувати додаткові страхові внески до Пенсійного фонду у розмірі від 123,5 гривень на місяць.

Окружний адмінсуд Києва ще у вересні 2009 року зупинив дію оскаржуваної постанови Кабміну до набрання рішенням законної сили. Кабінет міністрів Тимошенко подав апеляцію.

У свою чергу уряд Миколи Азарова постанову Кабміну Тимошенко скасував, але апеляцію не відкликав.

Українська правда


admi_ral
 
Ліквідація представництвДата: Середа, 15.09.2010, 11:02 | Повідомлення # 14
Група: Гости





Відкрите звернення до Президента, підготовлене в рамках "Кампанії з протидії ліквідації територіальних представництв Держкомпідприємництва України"

Президенту України
Януковичу В.Ф.

Копія: Генеральному прокурору України
Медведьку О.І.

ВІДКРИТЕ ЗВЕРНЕННЯ

Шановний Вікторе Федоровичу!

До Вас звертається Інститут підтримки регуляторної реформи в Україні та голови територіальних представництв Держкомпідприємництва України, обурені свавіллям, яке чиниться нинішнім головою Держкомпідприємництва України М.Ю.Бродським. 12 квітня 2010 р. він видав наказ №92, яким розпочато процедуру ліквідації територіальних представництв Держкомпідприємництва і який пізніше був підкріплений низкою наказів від 28 травня 2010 р. №133-159 окремо для кожного регіонального представництва, які спонукали їхніх керівників розпочати процедуру ліквідації.

Зазначені рішення М.Ю.Бродського були гостро сприйняті як територіальними представництвами Держкомпідприємництва, так і бізнес-спільнотою України. Інститут підтримки регуляторної реформи в Україні, інші бізнес-асоціації, окремі суб’єкти підприємницької діяльності неодноразово зверталися до Вас із проханням зупинити процес ліквідації територіальних представництв Держкомпідприємництва. У результаті перший заступник глави Адміністрації Президента України І.Акімова звернулася до Кабінету Міністрів України, у відповідь на що з’явилася доповідна записка за підписом віце-прем’єр міністра України С.Л.Тігіпка (копія додається), у висновку до якої віце-прем’єр констатує необхідність утриматися від ліквідації територіальних представництв Держкомпідприємництва, адже це може призвести до невиконання багатьох законів України та буде негативно сприйнято підприємницьким середовищем.

Схожий висновок був зроблений Міністерством юстиції України (копія листа додається), в якому йдеться про те, що п. Бродському необхідно було спочатку ініціювати зміни до ряду законодавчих актів, які регламентують існування територіальних представництв Держкомпідприємництва, і тільки після цього починати процедуру ліквідації.

У резолюції до згаданої доповідної записки Прем’єр-міністр України М.Я.Азаров дав доручення голові Держкомпідприємництва М.Ю.Бродському та Міністру фінансів України Ф.О.Ярошенку вжити вичерпних заходів щодо забезпечення подальшої діяльності територіальних представництв Держкомпідприємництва. Однак, незважаючи на це доручення, М.Ю.Бродський і далі продовжує процедуру ліквідації.

Крім цього, на запит представництва Держкомпідприємництва України у м.Севастополі та деяких інших представництв Головне управління державної служби України видало роз’яснення (копія додається), що зазначені накази голови Держкомпідприємництва видані у спосіб, не передбачений чинним законодавством.

Більше того, ряд голів представництв відмовилися виконувати накази М.Ю.Бродського та оскаржили їх у судовому порядку. Окружний адміністративний суд м. Севастополя вже постановив зупинити дію наказу №142 від 28.05.2010 р. «Про припинення представництва Державного комітету України з питань регуляторної політики і підприємництва у м. Севастополі» (копія ухвали додається).

Однак проти цих «непокірних» голів територіальних представництв Держкомпідприємництва М.Ю.Бродський застосував чергові санкції: позаправові звільнення та призначення нових голів ліквідаційних комісій. Протягом останніх тижнів до відповідних представництв Держкомпідприємництвом України (копія одного з наказів додається) направлені люди, які представляються головами ліквідаційних комісій, при цьому не маючи жодних трудових відносин з цими представництвами.

Слід відзначити також, що чисельні звернення суб’єктів підприємницької діяльності були перенаправлені на розгляд до Держкомпідприємництва. У відповідях на такі звернення (копія додається) стверджується, що завдання припинення діяльності територіальних представництв не стоїть, а вони просто реформуються. Однак у згаданих наказах від 12.04.2010 р. №92 та від 28.05.2010 р. №133-159 (копії додаються) чітко сказано саме про ліквідацію територіальних представництв. Звідси можна зробити висновок, що у відповідях на звернення працівники Комітету подають неправдиві дані, чим вводять в оману бізнес-спільноту України.

Складається враження, що такими діями п.Бродський не тільки знищує єдиний орган, покликаний захищати законні права та інтереси бізнесу України, але й умисно наносить шкоду іміджу влади.

Враховуючи зазначені обставини, просимо Вас терміново втрутитись у ситуацію, ініціювати скасування наказів Держкомпідприємництва від 12.04.2010 р. №92 та від 28.05.2010 р. №133-159, а також поставити перед Кабінетом Міністрів України питання про звільнення М.Ю.Бродського з посади голови Держкомпідприємництва України.

З повагою,
голова правління Інституту В.Дорош

голова Представництва Держкомпідприємництва
у Дніпропестровській області О.Д. Чайка

голова Представництва Держкомпідприємництва
у Запорізькій області М.А.Погрібняк

голова Представництва Держкомпідприємництва
у Луганській області В.Семенченко

голова Представництва Держкомпідприємництва
у Тернопільській області О.О.Трубич

голова Представництва Держкомпідприємництва
у м. Севастополь А.П.Кравчук

Газета "Частный предприниматель"

 
богданДата: Середа, 22.12.2010, 10:21 | Повідомлення # 15
Група: Гости





касовые апараты по самым низким ценам http://www.digitalserv.ru/
 
ГістьДата: Четвер, 06.01.2011, 17:55 | Повідомлення # 16
Група: Гости





классная попка...... смотреть
 
ГістьДата: Середа, 16.03.2011, 13:06 | Повідомлення # 17
Група: Гости





Невже достатньо лише ОДНОГО року стажу державної служби аби Держкомпідприємництво погодило кандидатуру займати відповідальну посаду Державного адміністратора і якісно готувати дозвільні документи суб"єктам підприємництва з багаторічним стажем в місті Козятині на Вінниччині?
 
dkrp-kyivoblДата: Субота, 19.03.2011, 20:02 | Повідомлення # 18
Admin
Група: Администраторы
Повідомлень: 34
Нагороди: 0
Статус: Offline
Недостатньо!

Витяг з Наказу Державного комітету України з питань регуляторної політики та підприємництва від 8 вересня 2010 року N 286.....

II. Вимоги до кандидатур на посаду державного адміністратора

2.1. На посаду державного адміністратора призначаються особи, які мають:

вищу освіту;

стаж роботи на державній службі або в органах місцевого самоврядування не менше трьох років чи стаж роботи в інших сферах управління не менше чотирьох років.

2.2. Рівень фахової підготовки, знання та навички підтверджуються під час проходження співбесіди з кандидатом на зайняття посади державного адміністратора, яка проводиться територіальним органом Держкомпідприємництва.

Разом з тим, дійсно можливо стати на посаду з такими вимогами без досвіду роботи в держслужбі! Особливо в нашій країні, у наш час і на зарплату до 1.500 грн. ! Якщо вважаєте, що можете створити диво, працюючи держадміністратором, то звертайтесь до місцевої держадміністрації... і наполегливо вимагайте зарплатню ще меншу, аби стимулів працювати було ще більше.

Цей саркастичний запис зроблено аби виникло розуміння дійсних умов роботи деяких категорій держслужбовців у наш час. Треба ж молоді десь досвіду набиратись! У тому числі і з Вашою допомогою.

 
GarikДата: П`ятниця, 10.06.2011, 21:44 | Повідомлення # 19
Група: Гости





Черненко Микола Миколайович, який працює директором в РЕМі Києво святошинському від Київобленерго дуже допомагає підприємцям та фірмам, які працюють при районному РЕМі - піти на дно .... Він нічого не боїться бо вважає, що "ровенські" прийшли до влади в Київобленерго випадково та ненадовго, і тому разом з Мельниченком Олегом Івановичем продовжують займатися самоуправством та виживати чужі фірми підрядників, які хочуть випадково вихватити у них кусочок пирога з-під носа, не "забашлявши" за нього. Нормальні технічні умови Олег Іванович чужакам не видасть, а Черненко Микола Миколайович не підпише договір, або підпише тільки через пару місяців, коли замовники вже найдуть собі другого підрядника, якого їм порадять. Таким чином вони відганяють від свого району небажаних підрядників, стоячи на сторожі "своїх" фірм, які тримають ціни дещо завищені, ясно чому. Санітарам-енергетикам теж треба за щось жити, купляти будинки, квартири (на родичів), дорогі автомобілі, балотуватися в мери за свій рахунок та роздавати подарунки перед виборами. Сам Микола Миколайович дуже любить депутатів та чиновників для них завжди відкриті двері його кабінету, а для простих людей тільки привідкриті і то тільки в прийомний час коли застанете в кабінеті, бо майже завжди він ховається від людей на першому поверсі у Вікторії Мороженко або юристки Марини. Так що простому смертному його там не знайти... а потім Микола Миколайович скаже, що зайнятий....

Правда про Миколу Миколайовича Черненка - тільки правда..ю. Київобленерго. Не робіть так Микола Миколайович, будьте ласкаві. Бо тяжко буде вам і прийдеться за все відповісти. cry cry cry cry cry cry cry cry cry cry cry cry
 
ГістьДата: Понеділок, 16.07.2012, 16:46 | Повідомлення # 20
Група: Гости





Добрый день! Есть в систематизированном виде (например, в виде таблицы, а не просто положения КпАП) размеры штрафов за нарушения в сфере торговли потребительскими товарами.

Заранее спасибо за ответ.
 
Форум » Форум » Форум підприємців » Как помочь предпринимателю в условиях кризиса?
Сторінка 1 з 212»
Пошук:

Copyright MyCorp © 2017