Головна сторінка

02.06.2009

 

Інформація для ЗМІ

Дошка оголошень

Відшкодування ставок  кредиту

Регуляторна політика

Ліцензування

Дозвільна система

Туризм на Київщині

EURO-2012 in Ukraine

Гаряча лінія

Форум

Актуальні теми:

Небезпечні партнери в бізнесі

Как помочь предпринимателю в условиях кризиса?

Анекдоти про бізнес

АНАЛІЗ РЕГУЛЯТОРНОГО ВПЛИВУ

Щодо проекту наказу Головного управління ветеринарної медицини

в Київській області „Про внесення змін до тарифів за ветеринарні

послуги, які надаються установами ветеринарної медицини

в Київській області”

  1. ВИЗНАЧЕННЯ ПРОБЛЕМИ, ЯКУ ПЕРЕДБАЧАЄТЬСЯ РОЗВ'ЯЗАТИ ШЛЯХОМ ДЕРЖАВНОГО РЕГУЛЮВАННЯ.

 

Однією з проблем, яку пропонується розв’язати шляхом державного регулювання є недостатнє фінансування у 2009 році видатків з державного бюджету для формування фонду заробітної плати по державним установам ветеринарної медицини в Київській області.

 

В Київській області нараховується 54 ветустанови із штатною чисельністю 1428 чол. Кошторис на 2009 рік по загальному фонду державного бюджету складає         23 465,9 тис. грн., що забезпечує середній рівень заробітної плати по ветустановам області на рівні 1004,3   грн. (23465,9 тис грн.:1428 чол: 12 міс= 1369 грн. з нарахуваннями; 1369,30грн. – 365 грн. ( 33,2% пенсійний фонд, 1,6% фонд зайнятості, 1,4% фонд соц. страх., 0,2% нещасні випадки, всього 36,4%) = 1004,30 грн.)

 

Для забезпечення середнього розміру заробітної плати по ветустановам області на рівні 2505,00 грн/міс (з врахуванням відповідних нарахувань та відрахувань з фонду заробітної плати) загалом необхідно 42 925,68 тис. грн. на рік:

1836,50 грн ( зар. плата без нарахувань)*36,4% = 668,50 грн. – нарахування на заробітну плату;

1836,50 грн. + 668,50 грн. = 2505,00 грн.(зар. плата з урахуванням нарахувань)

2505,00грн./ міс. х 1428 працівників х 12 міс = 42 925,680  тис. грн. на рік.

 

Нестача коштів спеціального фонду для забезпечення видатків на заробітну плату на рівні 2505,0грн./ міс.  у 2009 році складає:

42 925,68  тис. грн.. - 23 465,9 тис. грн.( буде отримано з бюджету) = 19 459,78 тис. грн.

 

 Потреба в коштах спец фонду на 2009 рік складає:

 

1. На заробітну плату: 19459,78 тис. грн. (з них 11981,5 тис. грн. затверджено кошторисом по спеціальному фонду на 2009 рік)

 

2. На поточний і капітальний ремонт 1825,0 тис. грн.

       Поточний ремонт (1100,0 тис. грн.) :

-               Лукашівська дільниця Баришівського району на суму 35 000 грн.,

-          Баришівська міжрайонна лабораторія на суму 16 000 грн.,

-          система опалення Києво-Святошинської РДЛВМ на суму 150 000 грн.,

-          Рогозівська та Вороньківська дільничні лікарні Бориспільського району на суму 150 000 грн.,

-          Київська обласна лабораторія 198 800 грн, 

-          Переяслав-Хмельницька районна лікарня ветеринарної медицини 150 000 грн,

-          Рокитнянська районна лабораторія вет. медицини 15 000 грн,

-          Сквирська районна лабораторія вет. медицини 26 000 грн.,

-          Таращанська районна лікарня вет. медицини 25 000 грн,

-          Тетіївська районна лабораторія вет. медицини 14 000 грн.,

-          Фастівська районна лабораторія вет. медицини 17 500 грн,

-          Яготинська  районна лабораторія вет. медицини 15 500 грн,

-          Березанська  міська лікарня вет. медицини 6400 грн, 

-          Білоцерківська районна лабораторія вет. медицини 30 000 грн,

-           Білоцерківська районна лікарня  вет. медицини 13 500 грн,

-          Білоцерківська міська  лікарня  вет. медицини 80 000 грн,

-          Броварська районна лікарня  вет. медицини 45 000 грн,

-          Васильківська районна лікарня  вет. медицини 85 000 грн,

-          Вишгородська районна лікарня  вет. медицини 27 300 грн.

 

Капітальний ремонт (725,0 тис. грн..):

-  Капремонт фасаду Макарівської районної лікарні ветеринарної медицини 10 000 грн,

-  Капремонт Пилипівської вет. дільниці Фастівського району 5 000 грн,

-  Капремонт водостоків Яготинської державної районної лікарні ветеринарної медицини 30 000 грн,

-  Капремонт газопостачання Кагарлицької  районної державної  лабораторії ветеринарної медицини 15 000 грн,

-  Капремонт віварія Фастівської  районної державної  лабораторії ветеринарної медицини 6 000 грн,

-  Капремонт фасаду, паркану Киїської обласної лабораторії вет. медицини 442 000 грн,

-  Капремонт газопостачання Переяслав-Хмельницької районної державної  лікарні ветеринарної медицини 15 000 грн,

-  Капремонт теплопостачання Сквирської районної державної  лікарні ветеринарної медицини 100 000 грн,

-  Капремонт приміщення радіології Баришівської  державної міжрайонної лабораторії ветеринарної медицини 90 000 грн,

-  Капремонт  приміщень Бориспільської  державної  районної лабораторії ветмедицини 12 000 грн.

 

3. На придбання вет. препаратів 550,0 тис. грн.:

 

Найменування

Од.

виміру

Кількість

Ціна

Сума, грн..

Голки ін’єкційні

шт.

150 000

0,5

75 000

2

Голки для взяття крові

шт.

22 000

0,5

11 000

3

Вата

кг

20 000

2,5

50 000

4

Шприц одноразовий (5мл)

шт.

10 000

0,65

6 500

5

Шприц одноразовий (2мл)

шт.

15 000

3,20

48 000

6

Оксітоцин

Уп.

7 000

1,40

9 800

7

Марля

м

5 150

4,20

21 630

8

Бинти

шт.

3 000

1,60

4 800

9

Скальпель

шт.

5 000

14

70 000

10

Глюкоза

фл

3 000

2,70

8 100

11

Біоміцин

кг

9 000

9

81 000

12

Біцилін-5

кг

15 000

3,0

45 000

13

Тривіт

фл

4 500

5,50

24 750

14

Гіонобіотик

уп

3 000

2,0

6 000

15

Каустична сода

тонна

10

6 716

67 160

16

Хлорне вапно

тонна

3

7083

21 249

 

 

4. На поточні видатки на утримання установ ветеринарної медицини, а саме придбання бланків ветеринарних свідоцтв і довідок, пального, запасних частин до автомобілів, оплата послуг зв’язку, комунальні послуги 3768,77 тис .грн.

Проблемою є: відсутність у держбюджеті 2009 видатків на придбання

 

-          632 400 шт. бланків ветеринарних свідоцтв на суму 1 176 264 грн.  і  88 800 шт. довідок на суму 74 592  грн., всього – 1 250 856,00 грн ;

-          178 210 літрів пального для потреб безперебійної роботи у 2009 році 142 автомобілів, що належать установам ветмедицини області, всього 1030054,00 грн ;

-          запасних частин та ремонту для 142 автомобілів, що належать установам ветмедицини області, , всього – 665190,00 грн;

-          послуг зв’язку, всього по ветустановам області – 270000,00 грн;

-          комунальних послуг, всього - 520600 грн.

-          заправка картриджів до принтерів 45 шт на місяць, всього 32070 грн

 

Загальним фондом Держбюджету передбачено видатки на придбання  пального на суму 79200  грн, , зв'язок 10400 грн, комунальні послуги 146300 грн. Дані кошти розподілені між організаціями, які не мають надходжень від платних послуг ( Дільнична лікарня ветеринарної медицини зони відчуження, Поліська районна державна лікарня, Згурівська районна державна лікарня ветеринарної медицини, Ставищанська районна лабораторія ветеринарної медицини, Київська обласна лікарня ветеринарної медицини).        

 

 

Всього потреба в коштах спеціального фонду складає:

19459,78 тис. грн. + 1825,0 тис. грн. + 550,0 тис. грн. + 3768,77 = 25603,55 тис. грн..  

 

У 2008 році, за діючих тарифів на ветеринарні послуги, ветустановами області до спеціального фонду держбюджету від надання ветеринарних послуг отримано 23606,8 тис. грн. З них до бюджету перераховано 20% податку на додану вартість у сумі 3934,47 тис. грн.(23606,8 тис. грн./6). Для потреб установ залишається 19 672,33 тис. грн.

19 672,33 тис. грн. -  25603,55 (загальна потреба в коштах із спеціального фонду) =  -  5931,22 тис. грн.

Тобто проблемою є нестача коштів у спеціальному фонді на загальну суму -  5931,22 тис. грн.

Суб’єктами, на які проблема справляє негативний вплив, є: 25 районних лікарень, 62 дільничних лікарень, 43 дільниць,11 пунктів, 4 міських лікарень, 1 обласна лікарня, 21 районна лабораторія, 1 міжрайонна лабораторія , 1 обласна лабораторія, 1 міська лабораторії, 69 лабораторій ветеринарно-санітарної експертизи на ринку, які обслуговують 1107 населених пунктів Київської області та їх персонал.

 

2. ЦІЛІ ДЕРЖАВНОГО РЕГУЛЮВАННЯ.

 Ціллю державного регулювання є:

 1. Створення умови для збільшення надходжень до спеціального фонду державного бюджету за рахунок платних ветеринарних послуг, які надаються установами ветеринарної медицини для забезпечення повноти формування фонду заробітної плати працівникам ветеринарної медицини по Київській області на середньому рівні 2505,00 грн. на місяць на одного працівника (з врахуванням відповідних нарахувань та відрахувань щодо фонду заробітної плати).

 

2. Забезпечення проведення у 2009 році поточного і капітального ремонтів приміщень, де розташовані установи ветмедицини області на суму 1825,0 тис. грн.:

Поточний ремонт (1100,0 тис. грн.) :

-          Лукашівська дільниця Баришівського району на суму 35 000 грн.,

-          Баришівська міжрайонна лабораторія на суму 16 000 грн., система опалення Києво-Святошинської РДЛВМ на суму 150 000 грн., 

-          Рогозівська та Вороньківська дільничні лікарні Бориспільського району на суму 150 000 грн.,

-          Київська обласна лабораторія 198 800 грн, 

-          Переяслав-Хмельницька районна лікарня ветеринарної медицини 150 000 грн,

-          Рокитнянська районна лабораторія вет. медицини 15 000 грн,

-          Сквирська районна лабораторія вет. медицини 26 000 грн.,

-          Таращанська районна лікарня вет. медицини 25 000 грн,

-          Тетіївська районна лабораторія вет. медицини 14 000 грн.,

-          Фастівська районна лабораторія вет. медицини 17 500 грн,

-          Яготинська  районна лабораторія вет. медицини 15 500 грн,

-          Бережанська міська лікарня вет. медицини 6400 грн, 

-          Білоцерківська районна лабораторія вет. медицини 30 000 грн,

-          Білоцерківська районна лікарня  вет. медицини 13 500 грн,

-          Білоцерківська міська  лікарня  вет. медицини 80 000 грн,

-          Броварська районна лікарня  вет. медицини 45 000 грн,

-          Васильківська районна лікарня  вет. медицини 85 000 грн,

-           Вишгородська районна лікарня  вет. медицини 27 300 грн.

 

Капітальний ремонт (725,0 тис. грн..):

- Капремонт фасаду Макарівської районної лікарні ветеринарної медицини 10 000 грн,

- Капремонт Пилипівської вет. дільниці Фастівського району 5 000 грн,

- Капремонт водостоків Яготинської державної районної лікарні ветеринарної медицини 30 000 грн,

- Капремонт газопостачання Кагарлицької  районної державної  лабораторії ветеринарної медицини 15 000 грн,

- Капремонт віварія Фастівської  районної державної  лабораторії ветеринарної медицини 6 000 грн,

- Капремонт фасаду, паркану Киїської обласної лабораторії вет. медицини 442 000 грн,

- Капремонт газопостачання Переяслав-Хмельницької   районної державної  лікарні ветеринарної медицини 15 000 грн,

- Капремонт теплопостачання Сквирської    районної державної  лікарні ветеринарної медицини 100 000 грн,

- Капремонт приміщення радіології Баришівської  державної міжрайонної лабораторії ветеринарної медицини 90 000 грн,

- Капремонт  приміщень Бориспільської  державної  районної лабораторії ветмедицини 12 000 грн.

 

3. Забезпечення придбання вет. препаратів на суму 550,0 тис. грн.:

 

Найменування

Од.

виміру

Кількість

Ціна

Сума, грн..

Голки ін’єкційні

шт.

150 000

0,5

75 000

2

Голки для взяття крові

шт.

22 000

0,5

11 000

3

Вата

кг

20 000

2,5

50 000

4

Шприц одноразовий (5мл)

шт.

10 000

0,65

6 500

5

Шприц одноразовий (2мл)

шт.

15 000

3,20

48 000

6

Оксітоцин

Уп.

7 000

1,40

9 800

7

Марля

м

5 150

4,20

21 630

8

Бинти

шт.

3 000

1,60

4 800

9

Скальпель

шт.

5 000

14

70 000

10

Глюкоза

фл

3 000

2,70

8 100

11

Біоміцин

кг

9 000

9

81 000

12

Біцилін-5

кг

15 000

3,0

45 000

13

Тривіт

фл

4 500

5,50

24 750

14

Гіонобіотик

уп

3 000

2,0

6 000

15

Каустична сода

тонна

10

6 716

67 160

16

Хлорне вапно

тонна

3

7083

21 249

 

4. Забезпечення поточних видатків на утримання установ ветеринарної медицини, а саме придбання бланків ветеринарних свідоцтв і довідок, пального, запасних частин до автомобілів, оплата послуг зв’язку, комунальні послуги на суму 3768,77 тис .грн. :

-          632 400 шт. бланків ветеринарних свідоцтв на суму 1 176 264 грн.  і  88 800 шт. довідок на суму 74 592  грн., всього – 1 250 856,00 грн ;

-          178 210 літрів пального для потреб безперебійної роботи у 2009 році 142 автомобілів, що належать установам ветмедицини області, всього 1030054,00 грн ;

-          запасних частин та ремонту для 142 автомобілів, що належать установам ветмедицини області, , всього – 665190,00 грн;

-          послуг зв’язку, всього по ветустановам області – 270000,00 грн;

-          комунальних послуг, всього - 520600 грн.

-          заправка картриджів до принтерів 45 шт на місяць, всього 32070 грн

 

 

3.  ВИЗНАЧЕННЯ ТА ОЦІНЮВАННЯ УСІХ  ПРИЙНЯТИХ  АЛЬТЕРНАТИВНИХ СПОСОБІВ  ДОСЯГНЕННЯ ЗАЗНАЧЕННЯХ ЦІЛЕЙ, НАВЕДЕННЯ АРГУМЕНТІВ ЩОДО ПЕРЕВАГИ ОБРАНОГО СПОСОБУ.

 В якості альтернативи до запропонованого способу регулювання можливо розглянути питання про закріплення в законодавстві безоплатного надання всіх послуг, що надаються ветеринарними установами. Такий спосіб розв’язання проблеми потребує відповідного збільшення дохідної частини державного бюджету на 2009 рік або перерозподіл видатків в межах запланованої дохідної частини держбюджету на 2009 рік, що є малоймовірним.

 Інший альтернативний спосіб – залишення тарифів на ветпослуги по Київській області на існуючому рівні. Такий спосіб не надасть можливості отримати у 2009 році додаткових коштів, а так не забезпечить досягнення цілі державного регулювання.

 Прийнятним альтернативним способом вирішення проблем є підвищення тарифів на 60,3% (сукупний індекс інфляції за 2006 – 2008 роки). Такий спосіб забезпечить досягнення цілей державного регулювання. При цьому підвищені тарифи на зазначений індекс є виконуваними для суб’єктів підприємництва та фізичних осіб та конкурентними в порівнянні з аналогічними послугами приватних ветеринарних лікарень. 

 

 

4. МЕХАНІЗМ, ЯКИЙ ПРОПОНУЄТЬСЯ ЗАСТОСУВАТИ ДЛЯ РОЗВ”ЯЗАННЯ ПРОБЛЕМИ, І ВІДПОВІДНІ ЗАХОДИ.

 

При існуючих тарифах на ветпослуги ветустановами області за чотири квартали 2008 року було надано 992 500  послуг та отримано доходів 23 606,8 тис. грн.

 За умови, якщо кількість послуг, що надаватиметься ветустановами області у 2009 році в порівнянні до 2008 року не зменшиться, то підвищення рівня тарифів на

60,3 % (сукупний рівень інфляції за 2006 – 2008 роки, за які тарифи на ветпослуги по ветустановам області не індексувалися) надасть можливість додатково  отримати:

 23606,8 тис. грн. х 1,603 = 37841,7 тис. грн. (загальна сума надходжень до спеціального фонду у 2009 за умови дії нових тарифів протягом всього 2009 року)

 23606,8 тис. грн. : 12 х 6 = 11803,4 тис. грн. (прогнозна сума щодо отримання надходжень до спеціального фонду за перших 6 міс. 2009 року та за умови вступу в дію індексованих тарифів у третьому кварталі 2009 року)

37841,7 тис. грн. : 12 х 6 = 18920,85 тис. грн. (прогнозна сума щодо отримання надходжень до спеціального фонду за 7 - 12 місяці 2009 року за умови вступу в дію індексованих тарифів у третьому кварталі 2009 року)

11803,4 тис. грн. + 18920,85 тис. грн. = 30724,25 тис. грн. (загальна очікувана сума надходжень до спеціального фонду у 2009 з ПДВ за умови ввдення дії нових тарифів у 7-му місяці 2009 року)

 

Відповідно, за відрахуванням ПДВ, надходження спеціального фонду у 2009 від надання ветпослуг складуть орієнтовно: 25603,55 тис. грн.  

 Зазначеної суми надходжень достатньо щоб покрити видатки на суму:

  11981,5  тис. грн. (затверджено кошторисом по спеціальному фонду на 2009 рік) + 7568,28 тис. грн. (потреба в додаткових коштів на 2009 рік для забезпечення оплати праці по установам ветмедицини Київської області на рівні 2505 грн/міс) = 19459,78 тис. грн. (потреба коштів спеціального фонду на забезпечення видатків для досягнення середньої з/п по ветустановам областиі на рівні 2505,0грн./ міс).

 (Залишок по спецфонду (за відрахуванням сум на формування з/п):

25603,55 тис. грн.  – 19459,78 тис. грн. = 6143,76 тис. грн.)   

 З 6143,76 тис. грн. видатки на:

 - Поточний і капітальний ремонт приміщень, де розташовані установи ветмедицини області складатимуть 1825,0 тис. грн.:

 - придбання вет. препаратів складатимуть 550,0 тис. грн.

 - поточні видатки на утримання установ ветеринарної медицини, а саме придбання бланків ветеринарних свідоцтв і довідок, пального, запасних частин до автомобілів, оплата послуг зв’язку, комунальні послуги складатимуть 3768,77 тис .грн. :

 Отже, цілі державного регулювання може бути досягнено за рахунок підвищення (індексації) розміру діючих тарифів на ветпослуги, які надаються ветустановами області, на 60,3%.

 

  

5. ОБГРУНТУВАННЯ МОЖЛИВОСТІ ДОСЯГНЕННЯ ВИЗНАЧЕНИХ ЦІЛЕЙ У РАЗІ ПРИЙНЯТТЯ РЕГУЛЯТОРНОГО АКТУ.

 Обґрунтування можливості досягнення цілі державного регулювання представлене у п. 4 АРВ.

Оплата тарифів за ветеринарні послуги після їх збільшення на 60,3%  розглядається, як можлива для виконання споживачами платних послуг, які надаватимуться установами  ветеринарної медицини області. На доказ даному твердженню нижче наведено таблицю, в якій порівнюються вартість послуг, при діючих розмірах тарифів та при запланованих проектом регуляторного акта нових тарифах.

В таблиці наведені порівняльні показники послуг , що найчастіше надаються та мають нести основний тягар по збільшенню надходжень.  

 

Назва послуги

 

Вартість послуги при існуючих тарифах з ПДВ

Вартість послуги при запропонованому збільшенні тарифу з ПДВ

Клінічний огляд з видачею ветеринарного документа на забій, продаж великої рогатої худоби, свиней, коней, дрібної рогатої худоби (на 1 голову )

10,20

16,35   

Те ж саме кролів, птиці, нутрій ( 10 голів)

5,80

9,31

Те ж саме при експорті ВРХ, коней, свиней (на 1 голову)

14,60

23,41

Консультація по утриманню, догляду та годівлі тварин (разова консультація в розрахунку в розрахунку на умовну голову)

2,90

4,65

 

 6. ОЧІКУВАННІ РЕЗУЛЬТАТИ ПРИЙНЯТТЯ АКТУ.

 

 

Вигоди, 2009 рік

Витрати, 2009 рік

Держава

Зменшення навантаження на державний бюджет, збільшення надходжень до державного бюджету через збільшення сум ПДВ на послуги ветустанови та від збільшення розміру фонду заробітної плати по ветустановам області

Додаткові витрати адміністрування щодо дії даного регуляторного акта-відсутні

Працівники ветустанов

Підвищення  заробітної плати та соціальних виплат працівникам ветустанов області

Відсутні

 

Суб’єкти господарювання

 

Збільшення витрат по отриманню ветеринарних послуг

 

 

 

 

 

 

 

 

7. ЗАПРОПОНОВАННИЙ СТРОК ДІЇ АКТУ.

 

Термін дії регуляторного акту з 01.07.2009 року.

 

8. ПРОГНОЗНІ ПОКАЗНИКИ РЕЗУЛЬТАТИВНОСТІ АКТА

 

1.        Прогнозний розмір надходжень до державного бюджету за рахунок надходжень від платних ветеринарних послуг, які надаються  установами ветеринарної медицини в Київській області - ПДВ – 5120,70  тис грн. за 2009 рік. 

 

       

2.      Прогноз надходження до спеціального фонду державного бюджету за 2009 рік при нових тарифах складуть близько 30724,25 тис. грн. (загальна сума надходжень до спеціального фонду у 2009 з ПДВ за умови ввдення дії нових тарифів у 7-му місяці 2009 року), (за надання платних послуг державними ветустановами області).

Відповідно,  за відрахуванням ПДВ, надходження спеціального фонду у 2009 від надання ветпослуг складуть орієнтовно: 25603,54 тис. грн.  

 

 

3.      Фонд соціального страхування з тимчасової втрати працездатності 1,4%– 440,59 тис. грн.;

 

4.      Фонд соціального страхування на випадок безробіття 1,6%– 503,63тис. грн.;

 

5.      Фонд соціального страхування від нещасних випадків 0,2%– 62,94 тис. грн.;

 

6.      До пенсійного фонду 33,2% – 10448,19 тис.грн.

 

7.      Прибутковий податок (місцеві бюджети) – 4720,57 тис грн.

 

 

8.      Кількість суб’єктів господарювання – це 252 господарств, які утримують ВРХ, 525 м”ясо-, молоко-, рибопереробних складів гуртового зберігання тваринницької продукції та 1013 населених пунктів Київської області;

 

      9.      Рівень поінформованості суб’єктів господарювання - середній.

 

10.  Прогнозний середній рівень заробітної плати по ветустановам області при нових тарифах на одного працівника складатиме /у 2009 році / - 2505,0 грн (включно нарахування на фонд з/п).;

 

 

11.   Прогнозна кількість відремонтованих приміщень

- поточним ремонтом   -  21 приміщення: (Баришівського, Білоцерківського, Києво-Святошинського, Переяслав-Хмельницького, Рокитнянського, Бориспільського, Сквирського, Таращанського, Тетіївського, Фастівського, Яготинського, васильківського, Вишгородського районів).

- капітальним ремонтом   -  10 установ (Макарівського, Фастівського, Яготинського, Кагарлицького, Переяслав-Хмельницького, Сквирського, Баришівського, Бориспільського районів).

 

12. Прогнозна кількість хворого поголів’я с/г тварин по області на 2010 – рік -  2000 гол.

 

13.  Кількість послуг, що буде наданою у  2009 році -  992 500.

 

 9. ЗАХОДИ, ЗА ДОПОМОГОЮ ЯКИХ БУДЕ ЗДІЙСНЮВАТИСЯ ВІДСЕЖЕННЯ РЕЗУЛЬТАТИВНОСТІ  АКТУ.

 

Відстеження результативності регуляторного акта буде проводиться шляхом аналізу:

  • кількості платних послуг, що надаються ветустановами області.

  • обсягів коштів, отриманих від надання послуг за новими тарифами;

  • розміру коштів, що будуть залучатися для виплати заробітної плати;

  • середньої заробітної плати по ветустановам Київської області:

  • структури видатків спеціального фонду;

  • ефективності витрат коштів спеціального фонду.

Відстеження буде здійснюватися шляхом обробки інформації від підрозділів ветеринарної медицини Київської області посадовими особами Головного управління ветмедицини у Київській області.

 

Базове відстеження результативності даного регуляторного акта проведено в період з 01.04.2009 по 30.04.2009 р.р.

 

Повторне відстеження – через рік з дня набрання чинності регуляторним актом.

 

 

          Начальник

 Головного управління                                                                                                                       М.В.Ляпун

 

 

 

сайт створено та підтримується за власної ініціативи

співробітників представництва Держкомпідприємництва України

у Київській області